Monday 2 February 2015

Ana Gabriela, copilul ce si-a cladit cariera de la 4 ani

Vreau sa atrag atentia asupra a 2 idei mari. Iti poti face vise pe care sa le cladesti si sa le duci la bun implinit si poti visa la orice varsta. Inca de pe la 3 anisori am visat sa vorbesc limbi straine si sa cant in limbi straine si sa cant la pian in limbi straine si sa ma joc cu oamenii din jur in limbi straine. Da, am o pasiune mare legata de limba engleza si limba araba. Am o afinitate ce imi danteleaza sufletul legata de dans si pian. Imi alin gandurile lipsite de optimism, imi alin copiii (kinderi, elevi sau fiii mei) prin cant.

De pe la 4 ani am inceput cursurile de balet si invatarea limbii engleze. Baletul a tinut pana la vreo 15 ani, de engleza nu ma pot desparti nici acum la 30 si ceva de ani. Am vorbit constant peste 200 de zile pe an in limba engleza vrand nevrand. Asa m-a tras destinul.Sunt si traducator autorizat insa nu am prea rezonat cu partea tehnica...acte...mie imi place sa ma joc, sa cant si sa iubesc. Lectiile de pian au facut parte din viata mea vreo 7,8 ani de zile si inca mai trosnesc degetele din cand in cand un Twinckle, Twinckle sau Ding Dong the bells are singing...melc melc... Pentru ca voiam mai mult dans am facut si dansuri moderne si de societate si la Palat si la Clubul elevilor. Ritmul nu s-a oprit aici! Am cantat si am cantat si iar am mai cantat prin corul de amatori Lira Prahovei si apoi prin corul lui Gruiescu, am facut si canto de muzica populara si de usoara si de clasica (cu "madame Sabados, mama lui). Am vrut sa fac parte din prima echipa a Ploii de stele insa tracul si-a pus stapanire pe gatul meu, bine ca am reusit sa ma rastesc la mama (ma zapacea cu semne pe care nu le intelegeam!!!) dupa scena Tip Top Minitop luand astfel un premiul 2 peste orgoliu. Multe note creative si-au facut aparitia si pe la Epistolarii tot cu premiu 2 (sau 3) pe tara si altfel de olimpiade si concursuri. Scena nu ma parasea nici cum si in nici un caz copiii. De pe la 19 ani dupa ce am terminat liceul (lb straine, uman) am luat frumusel Oxford Preliminary (eh inca de pe la 16 ani dar nu mi-a folosit decat dupa 19), alte cursuri facute la Lexis si British Council cu si despre Cambridge si le-am bagat pe sub catalog sau pe sub mapa si am inceput sa predau, am inceput sa scriu (poezii si lectii in viziunea mea).

Mega fan literatura universala, istorie si religie am inceput sa vorbesc cu si despre asta cu mari si super mari asa ca licenta a fost despre Bacovia si poezia destin, lucrarea avand autograf de la Gabi Bacovia (am facut eu rost, e clar :)) si multe detalii foarte putin stiute (cu si despre autor). Dupa Facultate imediat portile Orientului s-au deschis sa ii invat si pe ei un pic de engleza si ei pe mine araba... In vizitele mele de prin Anglia Londra am mai apucat sa fac un pic de tutoring cu unii altii respectand accentul pe cat posibil. Dupa minunata experienta de pe un mal al Golfului Persan am ajuns sa inteleg un concept interesant prezentat de Mind Lab (isvorat el insusi de pe la Ierusalim sau aproape) si apoi am decis ca scoala guvernamentala nu se pupa cu atatea in materie de dezvoltare personala. Drept urmare am inceput un blog, o cupola ce atrage arta, cultura, frumosul, oamenii inimosi, frumosi, spiritele luminate si jocul, creatia, iubirea. Fast Track Kids a venit cu un an plin de bucurii de unde un moment s-a simtit tare special! Diploma inteligentelor multiple vizata de un bun prieten al instauratorului. Playful Personality Builder, cupola, are ca ingrediente alese, studiate si "stantate"de mine Jolly Phonics learning English through sounds, invatarea limbii arabe coranice (beginners), maniere (cu sau fara cod), pian, dans- balet, zumba, jocuri de societate si jocuri smart, ateliere de creatie (fimo, reciclying craft), Learn with music (da, vb despre licenta americana).

Desi mama a vrut sa fiu invatatoare eu am ales ceva destul de diferit. Diplomele oricum nu inseamna nimic. Consider ca sufletul si talentul m-au adus unde sunt si credinta clara ca sunt pe drumul cel bun. Am visat BIG (cum spun americanii) si am ajuns exact unde imi doresc mai mult sa fac invatatura joaca si joaca invatatura. Playful teaching a pasit in Romania de ceva timp insa frumusetea face ca desi avem aceeasi metodologie toti profii in domeniu punem felul nostru unic si ingredientul cheie in si pentru viitor. De fapt asta este magia si rezonanta! armonia intre ceea ce faci si ceea ce esti!

Am mult mai multe diplome, am mult mai multe cursuri si culmea toate legate de arta, sport, arta oratorica. Se poate sa visezi cu ochii inchisi sau deschisi, se poate sa te desprinzi de multime si se poate sa faci ceva fara sa urmezi calea nepotismelor, a unor nume sau clisee. Se poate sa iubesti ce faci si sa faci asta aproape non stop si se poate daca vrei! Asta sunt, ma inclin! Va astept sa: PLAY CREATE WIN! ;)

No comments:

Post a Comment