Friday 10 May 2013

Instrumentul, loc asigurat in arta, creatie, joaca si cultura

De mica am tot sunat si am facut galagie cu orice obiect am apucat. Pe la 7 anisori am inceput lectiile de pian  si pot argumenta si astazi ca a fost cel mai frumos mod de a invata si de a creea si de a ma exprima. Cantecul, muzica, exercitiul si libertatea alegerii sunt regasite toate in modul nostru unic de a invata sa cantam. Claviatura jucausa si frumusetea instrumentului pot fi azi la indemana oricarui parinte sau profesor ce vrea cu adevarat sa isi transforme lectiile sau timpul petrecut cu cel mic in adevarate amintiri ce dau rod mai tarziu. Fie el predat in romana sau engleza, fie el predat dupa carti sau dupa ureche instrumentul poate ocupa locul oricarei jucarii sau joc. O linie simpla, cantece dragalase ce incep sau sunt scrise in aceeasi gama, poeziile transpuse in muzica tin isonul unui temperament zglobiu si a unei inimi pure. Educatia muzicala trebuie sa existe in orice casa iar jocurile atat de frumoase cu parintii sau fratii pe intreaga claviatura rasfata momentul, face prezentul unic.

Toti iubim muzica, toti oamenii au simtul tactil iar invatarea unui instrument lasa in urma angoasa, anxietatea si lipsa de exprimare, comunicarea. Pianul a fost, este si va fi un necesar in familia fiecaruia pentru a pastra energia pozitiva si a o culege cand trebuie si cum trebuie. Destinderea si "descretirea fruntii", "La multi ani-ul" sau "Congratulations and celebrations", "inima albastra" sau declaratii de iubire si cereri in casatorie toate au un plus de emotie si ajung la urechile celui de care ne pasa si chiar la admiratia semenilor.

Ajutati-va copilasii sa fie mereu in compania muzicii (in special celor talentati), a intrumentelor si a vioiciunii. Copilaria se pastreaza cu cateva reguli de baza. Am 30 de ani si sunt inca un copil deci am reusit! Parintii au investit corect in mine, mi-au sprijinit talentul si m-au ajutat sa fiu mai bun! 7 ani de pian si alti cativa in acord cu teoria muzicala si canto ma fac sa scriu cu placere si sa dau sfat bun tuturor ce nu inteleg ce pot face sa fie bine pentru micuti.

No comments:

Post a Comment